Průběh vyřízení objednávky

1. Objednání

Objednávku proveďte prostřednictvím našeho objednávkového systému, který je přístupný přes tlačítko 'Objednat' na stránce s detaily zvoleného svatebního oznámení. Při objednání jiným způsobem (například e-mailem nebo osobně) platí ceny oznámení o 30 až 50% vyšší a ceny za tiskovou přípravu od 290 Kč.

 

2. Změny v objednávce

Změny v objednávce lze provádět pouze dvě hodiny od odeslání objednávky. Po odeslání objednávky přijde na váš e-mail odkaz, pomocí kterého se můžete přihlásit do zákaznické sekce. Po uplynutí této doby již změny nejsou možné.

 

3. Platba

Platbu lze uskutečnit bankovním převodem, prostřednictvím dobírky na poště anebo v hotovosti na naší prodejně v Praze.

 

4. Tisk

Texty dotiskujeme přesně ve znění, v jakém je připravíte k tisku v online editoru. Všimne-li si tiskař nějaké chyby, upozorní pracovníka na příjmu objednávek, avšak za přehlédnuté chyby neneseme zodpovědnost - pouze v případě, kdy objednáte jazykovou korekci textů.

 

5. Expedice

Zásilky odesíláme standardně do týdne. V případě expresního tisku do dvou dnů. Budete-li si chtít objednávku vyzvednout osobně v naší prodejně v Praze, obdržíte v e-mailu s výzvou k vyzvednutí odkaz na náš rezervační systém, pomocí kterého si budete moci zarezervovat termín vyzvedávky.